Kuzeyin_annesi__ Ben spinal oldum hiç biseu hissetmedim uyanınca biraz ağrı sızı oluyo tabi ameliyat sonuçta o da normal. Süt geliyo fakat ilk başlarda damla damla geliyor. Bebeği emzirdikce bol sıvı tukettikce morali yüksek tuttukca, yanınızda boş boş konuşan insanları uzaklastirdikca geliyor 😅