synpolyanna benim de infertilitem var sebebi belli gerçi ama epeydir olmuyordu benimde 😢. 2 ay kadar ilaç kullanmıştım çatlama için sanırım işe yaradı Allahın izniyle. Adetten 3 gün önce öyle lekelenme oldu sadece peçeteye gelecek şekilde. Bu yaşıma kadar hiç bir adetimde böyle bi durumla karşılaşmamıştım. Adet günü 1-2 gün geçince de test yaptım. İnşaAllah senin de yüzün güler kardeşim🤲🏻 İnfertilite zor çok zor, yaşamadan anlaşılmıyor. Bir daha olur, yaşın genç, üzülme gibi teselliler o kadar boş ki. Bazen sadece sussunlar teselli vermesinler diyorsun