Patito__ Merhaba arkadaslar ben en son gittim kese gozukmedi suan da kan degerime tekrr baktirdim hep uc kati artiyor yine uc kati artmis bu normalmi hep iki kati artmasi gerek derler ya ????
1072PINAR Patito__ böyle durumlarda ikiz gebeliklerden şüpheleniliyor.Ama iki günde değerin ikiye katlaması gerekir.
Babies16 Patito__ en az 2 kattir 2 den fazla oluyor zaten genelde.benim 25 ten 1 haftada 8800 e yukseldi kac kat artti.suan 25 haftalk hamileyim bi skinti yok cok sukur
Tubad Patito__ kan değerinin 2 ve 3 katı artması demek yüksek ihtimal sağlıklı bir gebelik yasıyorsun demek 😏
Patito__ 1072PINAR iki gnde bir iki kere yaptirdim 3 kati artti sonra 4 gunde bir yaptirdim 6 kati artmis yani 3 kat uc kat gitti sanrm
1072PINAR Patito__ bak canım mesela pazartesi sabah yaptırmışsındır 10 çıkmıştır Çarşamba akşam yaptırmışsındır 30 çıkmıştır olabilir.İnternetten bir bak bir de doktora sor ultrasonda filan baksınlar.Tehlikeli mi ben bilmiyorum.
Gulsennrgz HCG nin yuksek çıkması çoğul gebelikte olabiliyor. Doktorun bunu söylemiş olması gerekiyordu...
Patito__ Gulsennrgz yok cnm druma gitmedm pazrtesi cagrdi bni bu durumda olan vrmi diye merk ettm ama problem yk sanrm
Babies16 Gulsennrgz 2 kat 3 katla olmuyor cogul gebelik.ben gecen sene ikizlere hamileydim onda baya 7 8 kat artyor 2 3 4 zaten gayet normal bi artis
Gulsennrgz Babies16 benim de 2 kati bile artmiyordu sorun var dediler ama birşey olmadi çok sukur 2 kati artmazsada sorun var oluyor.
Esmademir Patito__ benim de çok artmıştı çoğunluk ikiz diyorlar ama benim öyle olmadı:) kötü birşey değil diye biliyorum en azından bende birşey olmadı hatta doktor iyi arttığını söylemisti
Patito__ Esmademir Gulsennrgz Aynen arkadaslar cok saolun cok kisiye sordm iki uc hatta cok fazla katlanan bile var oyuzden sanirim normal