Merhaba City Hospital’de Türkan Saymaz İlhan’a başlamıştım. Doktor olarak kendisi ilgili, çok tatlı bir doktor ama hastane kötü malesef. Bebeğimin gelişimi durdu ve kürtaj oldum. Gerçekten çalıştırdıkları hemşireler çok deneyimsiz. Hastane hizmetleri de yetersiz. Bence doğum için bu durumu göz önünde bulundurun derim.