Merhaba bende 3 yıl önce ümran özer hanımda doğum yapmıştım çok iyi bi doktor tavsiye ederim şimdi de 31+5 haftalık hamileyim tekrardan aynı doktruma gidiyorum çok güler yüzlü ve ilgili doktorum hiç pişman olmazsınız 😊 Sağlıkla kucağımiza almayı nasip etsin Rabbim inşallah