36+6 haftalığız. Evde klozet kullanıyorum. Kayınvalideme geldim bugün alaturka tuvalete oturamadım bacaklarım katlanmadı kazık gibi olmuş. Hareketli biriyim günde 3 litre su içiyoruö günlük 15 dk yürüyüş yapıyorum yemeğimi falamda kendşm yapabiliyorum çok şükür. Ama nie böyle oldu anlamadım 😞 yürürken falan sıkıntı yok ama . Aynı durumu yaşayan var mı ?