Rami Hastanesi’nde nehir bayram ’da doğum yaptım herşey mükemmeldi , ilk doğumum çatı darlığı ve kemik eğriliği vardı doğum anındanda öncesinde de sonrasnda da çok yardımcı oldu. Bebek aşağı inmekte çok zorlandı ama o hiç bana belli etmedi oğlum 3 aylık ben o anları hissettikçe ne güzeldi diye söylenip duruyorum doğumhane den yürüyerek çıktık herkese tavsiye ederim. ( 42+4 de doğum yaptım , Bitlis den sırf nehir hanımda doğum için geldim ) iyi ki öyle yapmışım .
Oda yada süs vs yapmadım onun parasını da doulaya verdim iyi ki diyorum yaptığım en mantıklı şey buymuş şimdi ne oda ne süs ummurumda değil güzel doğum yaptım pişmansız oldu sayelerinde doulamda Esra ablaydı Instagram da doğumistanbul 😊❤️