Goncaalper25 canim ben 4.5 yil once 36 haftada thy ile yolculuk yaptim doktorumdan kagit almistim ama sormadilar yani kagit felan en son 36 ya kadar aliniyor demislerdi ozaman benim sanirim 36 bitmesjne 3 gun felam vardi hatta esim ucakta dogur cocugumuzun hayati kurtulur thy herseyini karsiliyor demisti😂ama doğuramadım 1 gun arayla yine bindim hatta evime dönmek için cok sukur bisey olmadi ilkkez binmiyosan heyecan yapmazsın bisey olmaz inşallah