Biz kalp atışımızı duyduuukk 🌸 Darısı bekleyen herkese olsun
Senay3838
Senay3838 gözünüz aydin kac haftalık oldunuz
Doktor bana var dedi ama açmadı dedi biraz daha büyüsün
Hddibvb ozelse dinlersin zaten ama devlette bak atiyo diyip gosteriyolar
Hddibvb Benimkide gümbür gümbür bir ses değildi ama net belliydi 6+4teyiz
ebru23 özeldi kendi açmadı çünkü kucukken riskliymis dinlemek
Ebruuuusalman Teşekkürler 7+1 programa göre doktora göre de 6+4
Senay3838 insallah bende duyarim gec dollenme dedi doktorum dün 6+4 du duymadi
Ebruuuusalman Duyulur inşallah stres yapma canım 🌸