FeriDee 37+4 haftalık hamileyim. Meryem Ana otunu aktardan aldım. Sorduğumda doğum başlayınca suya koyacaksın dedi. Öyle yapan oldu mu. Sizler ne zaman koydunuz. Suyundan içmek de mi gerekiyor. Beni bi aydınlatır mısınız
Ciara93 FeriDee sancın başladığında suya koyup dualarını okuyorsun, sonra bir yudum içmen yeterli. Doğum bitince de eve geldiğinde Sudan çıkarırsın cnm .