Kızlar merhaba benim karnımda yaklaşık 1 saattir adet ağrısı gibi bir ağrı var bu kasılma mi oluyor? Daha önce bebek toplanıyor gibi oluyor ve karnım sertlesiyordu doktora sormustum bana onun için normal demişti fakat bu sefer emin olamadım mesaj attim ama daha dönmedi hastaneye gitsem mi acaba yoksa normal mi ki bu da karnım hala sert bu arada