Dilaa25 Selamlar, 38.haftalik hamileyim 39.giricem fakat hic sancim yok ne agri nede sızı sadece sağ tarafta kramp oldu oda sıcak duşla geçti, haftaya nts’ye giricem. Sizde durumlar ne
Semanur21 Dilaa25 38+6yız dün gece hastaneye gittim nstye baktılar sancı çıkmadı vajinal muayene oldum açıklık yok dediler bugün saat ikiden beri karnımda ağrı var ve beni zorluyor boş boş artık hastaneye gidip dönmek istemiyorum napacam bilmiyorum
Birminikprensesinannesi Dilaa25 bende 38+1de gece kasılmalar fazla olduğu için acile gittim. Sancı çıktı 2 3 cm kadarda açıklık vardı. Yatışım yapıldı fakat sancı durdu. Hastaneden çıktık. Ara ara sancılar oluyor. Nişanda geldi ama 34+4 olduk hala açılma aynı. Bekliyoruz. Sağlıkla gelsinler inşallah🤲
ummuhan-27 Dilaa25 39 +0 ım. Bende de hic agrı sancı nişan su yok. Doğuramayacağım galiba diye endişelenmeye başladım. Hurma yiyorum ahududu çayı içiyorum yine de tık yok. :/
ysfali06 Semanur21 karın ağrınız devamlı mı var yoksa arada gidip geliyor mu? Bende karın ağrısıyla gittim meğer sancıymış o doğum yaptım o gün. Ama benim ağrım yarım saatte Bi gidip geliyordu.
Kalbimm55 Semanur21 bende icin bir kere gittim 1cm acık dedi geri gönderdi evde bekliyorum gitmiyixem kolay kolay
Semanur21 ysfali06 evet saat 2 den beri sürekli karnım ağrıyo dün gece 12 gibi muayene oldum bugün drfalarca tuvalete gittim bişi yoktu duş aldım belki ağrım bırakır diye girdim hiç hafiflemedi bile az önce tuvalete gittim kanamam vardı bilmiyorum acaba muayeneden mi oldu karın ağrım böyle gaz sancısı adet sancısı gibi ağrıyo ay valla napacam bilemiyorum
Semanur21 Gizem09 dün doktor söyledi kanaman az gelirse sıkıntı yok diye bekliyorum kanamam devam ederse hastaneyi arayacam bakalım işin garip tarafı kanama gelmeyene kadar düzenli ağrım vardı kanamam geldikten sonra rahatladım biraz hafifledi
Semanur21 ysfali06 bakalım kanamadan sonra hafifledi ağrım daha devam ederse doktoru arayacağım gel derse gidecem dün açıklığım hiç yoktu dünden bugüne bu kadar çabuk açılır mı acaba
Semanur21 Kalbimm55 bende hiç açılma yok dediler bekliyorum öyle ama ağrımda çok var napsam bilemedim burda kolay kolay bakmıyolar artık sinir patlaması yaşadım resmen oturup hüngür hüngür ağladım
Kalbimm55 Semanur21 hadi Ya ,Ağrı çoksa almaları lazım bana ağrın Veya suyun gelirse gel dediler,Önce kan geldi öyle gittim işte geri geldim ama seni almaları lazım dı 🤷🏻♀️
Semanur21 ysfali06 bende gece geldim hastaneye aradık gelin dediler geldik açıklık yok ama sancım çıktı galiba bu şekilde bırakamayız bu gece hastanede kalın yarın bakarız dediler hastanedeyim şuan bakalım ne olacak sancım hala var ve çok zorluyor beni gittikçe dahada şiddetleniyor sanki
hilaal2002 ysfali06 benim de pazartesi 1 cm açıklığım vardı hemen artmaz diye düşünmüştüm 🙈 karın ağrılarım var ama ara ara giriyor su nişan hiç bir sey yok pazartesi ntsye bağlayacakmış doktor böyle beklemek çok zormuş ya
ysfali06 hilaal2002 bana çatıda söyledi 2 cm açıklık var diye ertesi gün nişanım geldi ama hiç ağrım sızım yalancı sancım vs birşey olmadı ilk ağrıyı doğum yaptığım gün hissettim
Semanur21 hilaal2002 regl ağrısı gibi bi haftadır zaten düzensiz çekiyordum ama dün daha şiddetlisini ve bugün 6 dan beri daha daha şiddetli bi şekilde giriyo 30 40 saniye kadar sürüp bırakkyor
Semanur21 Kalbimm55 gece geldik baktılar açılma yoktu ama sancım vardı bu gece burdasınız dediler bi saat çnce muayene etti doktor 2 cm açılma olmuş çok ağrım vardı istersen epidural yapalım dedi bende şimdi istemedim biraz daha açılmasını bekleyeceğim doktorda dedi şimdi epidural yaparsak açışma dahada yavaşlar diye bakalım beklemedeyiz