Kızlar Perşembe günü kontolüm vardı rahim ağzım 23 olmuş , 24. Haftadan beri fitil kullanıyorum . Doktorum ilacı 2×1 e çıkardı . Bebeğim şuan 2240 gr erken doğma ihtimali var nst de hafif minik sancılar çıktı . Pazartesi tekrar çağırdı nst ye göre yatış verip ciğer geliştirici vuracak , bu haftalarda bebeği doğanlar nasıl bir süreç geçirdiniz bebeğinizde sağlık açısından bir problem oldu mu , küvözde ne kadar kaldı . O kadar hazır değil mişim ki doğuma psikolojik olarak çöktüm resmen …