Hamileyken boyamadım ama 40 ını atlattıktan sonra; bende boyayacagım. 40 ı demem de kendimi tam toparlamış olurum diye; iyi hissedersem o kadar beklemeyeceğim. Ve gayet açıcılı bir boya olacak.
sütümü sağıp bir iki gün o şekilde verebilirim’ çok rahatsız olacağını hissedersem