Mom72626 bnm de kızım 2 buçuk yaşında hamileliğim o kadar kötü geçmiştiki, hamile olduğum andan 6. Aya kadar kustum çok çektim bi türlü 2. Ye cesaret edemedim ama sonunda oldu 12 haftalığım ilk bir ay çok az bulantım oldu çok şükür geçti bende bunun erkek olmasını istiyorum Rabbim gönlüme göre hayırlı sağlıklı erkek evlat nasip eder inşallah