gzdeozss canım zarar diye bir şey kanaatimde yok ben 4,5 5 aylık olana kadar otomatik sırt üstü uyanıyordum . Sonra bebek büyüdükçe sırt üstü yatamıyorsun göğsünde baskı oluyor. Yani bebek seni zaten şekilden sekile sokuyor, o pozisyonda da yatırmıyor relaxx