Merhaba kızlar,36+1günlükken doktora gittiğim de Ga(Aua) 35+1yazıyor bunu son iki haftadır görüyorum önceden hep günü gününe veya öndeydi. Şimdi ben 35+1haftalık mı gözüküyorum. BU bebegimin bir hafta geride olduğunu mu gösteriyor? Biliyorsanız bu aua neye göre hesaplanıyor? Kilolu bir çocuk değil ama uzun şimdiden 50 cm 2600 kilosu iyi dedi ama ince uzun bir çocuk gelecek dedi kilolu olmadığı için mi geri çıkıyor acaba?Bilgisi olan yazarsa sevinirim 💛