esra572 Kızlar hep kalınlık sorun oluyor ama benim 11.haftada ense kalınlığı 0.43 mm iken 12 de 0.74 olmuş. Doktor iki katına çıksa bile risk faktörü yok dedi ama ense inceliginde sorun oluyormu bunu sormayı unuttum öylece kalırsa vs başına gelen varmı
Burcunur__ esra572 içini ferah tut . ☺️ Hemşireyim Ense inceliği diye bi sorun görmedim duymadım hiç ölçüm ne kadar az çıkarsa o kadar iyidir . Zaten daha küçücük emin ol doğduğu zaman tüm ölçüleri birbirine uyumlu olucaktır böyle şeylerle canını sıkma hamileliğinin tadını çıkarmaya bak ☺️
esra572 Burcunur__ çok teşekkür ederim canım 🥰🥰 içim rahatladı ölçülemeyecek kadar küçük deyince şaşırdım bende tabi