Susamtanem2
Yaaaa😂🤭
Doğru çekmiş demek ki adam😂
Bende iki isim düşünüyordum eşim kabul etmedi tek isim daha güzel olur dedi çünkü bazıları birinci ismiyle bazıları ikinci ismiyle seslenir çocuk hangisini kullanacağını şaşırır dedi. Bende haklı buldum. Yoksa ben Kerim Asaf ismini koyucaktim hayalimdi ama nasip. Adıyla yaşatsın Rabbim bütün yavrucaklarimizi🤲🤲