Merhaba arkadaşlar buca kadın doğum hastanesi evime iki dk mesafede bütün kontrollerine oraya Şinasi beye gittim ilk dogumumda orda oldu sezeryan şimdi gene sezeryan olucak ama merak ediyorum pandemiden dolayı neler değişti bir gecemi iki gecemi kalınıyor ziyaretçi yada refakatçi izin veriliyordu eşim görmek için yukarı çıkabilecek mi falan merak ediyorum yakın zamanda buca kadın doğumda sezeryan olan varmı ?