Brc32 sade mısır gevreği zararlı değil diye biliyorum hatta tavsiye bile ediliyo. Lif açısından zengin ve tok tutuyo diye. Ama tabi hergünde yememek lazm sonuçta karbonhidrat o yüzden arada bi bi kase yenebilir diye biliyorum. Ben hamileliğimin ilk haftalarında iştahsızlıktan dolayı çok yedim. Yani öğlenleri yads sabahları bi kase yedim genelde. kiloda almadım karnımda doydu☺️