Seydaparlak Merhaba anne adaylarımız annelerimiz 🙃 İzmit konak hastanesinde firdevs hanıma giden varmı varsa memnunmusunuz bilgi almak istedim
Smyyeakyldzz00 Seydaparlak bende Firdevs hanıma gidiyorum. 26. Haftandayım. Genel olarak memnunum ben kendisinden aksi bir durum olmadı şimdiye kadar.
Elifk41 Ben 37.haftamdayim.En başından beri Firdevs hanima gdiiyorm. Cok memnunum. Her sıkıntımda ilgilendi.