Ilkayy bende senin gibiyim salı akşam baya yoğun kanamam oldu yine hastaneye gittim bi gece yattım 4 paket 1000lik serum yedim, kanama çok az geliyordu kesilecek sandım, dün akşam tekrar çoğaldı bugün devlet kadın doğum acile gittim baktı bebeğim gayet iyi kanama alanı olduğu için geliyormuş. şuan iyi çok şükür yatıyorum ayaklarımı dikip. sende öyle yap mutlaka dinlen ayağa kalkma sakın.