Mrvbdk ya gerçekten çok zor bi durum ben rahatlayamıyorumda ağrısı ve acısı hiç geçmiyo bu kadar olacağini hiç tahmin etmemiştim doktora gitmeyede korkuyorum sağlık ocağina gittim kabızlık için bi hap ve bi krem verdi ağriyi alsin diye hapın çok faydasini görüyorum ama kremden bi fayda görmedim