Bugün bi uyandım göğüslerimin ikisininde bir kenarı taş gibi dokundurmuyor çok acıyor baktım ki atletime sarı leke gelmiş göğüs ucumda da sıvı vardı ilk defa karşılaştım böyle bir şeyle şu an34+2′yim.Hamileliğim boyunca göğüslerimde hiç hassasiyet olmamıştı böyle bir anda olunca bi garipsedim normal bir şey dimi bu başına gelen yaşayan var mı?