Mvi benimde muhtemelen o haftalarda olacak sezeryan olacam canım. 37 ye kadar bekleyelim baktık yine dönmemiş bebiş o zaman semeryan günü hakkında konuşuruz demişti bana da. 37 de dönmediyse 38. Haftanın sonuna doğru gün verebilir bizede sanırım 🤷♀️