Mayisbali Kızlar sizde de farklı doktorlarda farklı haftalar çıkıyor mu ? Benim iki doktorda bir hafta fark var hangisi doğrudur ki ?
hilal8689 Mayisbali benimde çıkıyor. Aynı gün devlette 17+3 özelde 16+3 çıktı. Benim özeldeki doktorumun ultrasonu daha iyi. Sata da daha yakın o doğru diye düşünüyorum.
Mayisbali hilal8689 benim son haftalar biraz tedirgin oldum bide sezaryen olacağım anlayamadım nedenini 39. Haftada alacağım diyor ama devlete göre 40 ta almış oluyor