Deletedmom_5 2 haftadır cok az hareket ediyor yeri daraldı heralde diyodum ama bugün bu saat oldu hala tık yok korkmalımıyım ya☹️ randevusuz şimdi doktorada gidemem
Serapveminikleri Deletedmom_5 bence gidin bakın az süre değil yani bu saate kadar hareket etmemesi acile gidin bari kalp atışına bakin 🙏belki posizyondanfir ama ihmal etme.git bak
Aslanannesiayse Deletedmom_5 canım acilden giriş yapabilirsin . Tatlı filan bişeyler ye bide öyle bak mutlaka tepki verir halen daha hareket olmuyorsa hastaneye gidip Nst çektir mutlaka
Krizantem_ Deletedmom_5 Bende 29 30 da hareketlerini az hissetmiştim forumda da bu ara çok gordum 29 hafta hareketleri az diye. Belki o haftalar durağan oluyorlar. Sol tarafına yat bir de hareketliysen gün içinde hissetmezsin pek suyu sallandığı için uyuyormuş bebekler.
Dilan2912 Deletedmom_5 evet bende telaş etmiştim ama olmuyor 30+2 haftalığız bazen tekme atmıyor korkma o yüzden canım
Deletedmom_5 Krizantem_ badana yapıyoruz eve yatcak yer bulamadım o yüzden sadece oturuyorum ama çikolata falan yicem şimdi
Hayla34 Deletedmom_5 ben de 33 e gircem bir iki haftadır çok azaldı hareketler akşamları sadece hareketli gündüzleri pek değil doktora da gittim sorun yok
HavvaMerve Deletedmom_5 Acaba biraz yorgun mu geçiriyorsunuz günlerinizi ondan da olabilir şöyle bir uzanın çikolata yiyin ☺️ Ben ne zaman Meryem süresi açıp kızıma dinletince karnımda çok hareket ediyor bir dene istersen canım
Deletedmom_5 HavvaMerve Çikolata yedim ama badana yapıyoruz yatcak yer bulamıyorum birazda hareketliyim oturunca sıkılıyorum kendime iş çıkarıyorum hep. Meryem suresini açıcam simdi tesekkür ederim insallah işe yarar
Hayla34 Deletedmom_5 bir de gündüzleri sen hareketli olduğun için pek hissedilmezmiş buradan duymuştum bunuda
mucizemmmmmmmm Deletedmom_5 canım bende 29 haftalık hamileyim ve bugün çok sakin çok korkuyorum bnde ya