BarBeyzazer Düşük sanki ben geçen ay kan vermiştim 70ti saat 11 gibiydi sabah doktor bu kadar uzun süre açlığa normal düşük olması dedi açlık sürenle de alakalı olabilir 8 saatlik açlıktan sonra kan veriliyor
SaadetBayrak Benmde kan alındı açlık şeker yani glukoz 51 çıktı çokta tatlı ve meyve yememe rağmen şaşrdım kesin yüksek çıkar demiştim ama düşük bile