Kbracoskun Ce1en Ziya Çetin derim. Ben taaa İstanbul’dan kalkıp ona gidicem 😁 çok güzel ilgileniyor gerçekten.. çekirge de kliniği
Ce1en Kbracoskun galiba dediğiniz kadar var biraz araştırdım baya memnunlar yarın randevu almam lazım eğer boşluk bulursam Ziya beye giderim embiye hanım da boşluk var şu anlık heyecanlandım 🙃
Kbracoskun Ce1en gerçekten çok iyi bir doktor gittiğinizde farkedeceksiniz. O doktorun yeri bende ayrı bağ kurdum sanki adamla. Ama insana güven veriyor en önemlisi bu zaten heleki hamilelik döneminde.. ☺️
Momlife1 Bende Senem Alkan Akalın’a gidiyorum 2. Hamileliğim tüm eş dost akrabaya öneriyorum herkesin doktoru oldu bu güne kadar hiç kimseden olumsuz bir yorum duymadım doruktaydı evkede muayene açtı tavsiyedir herkese
Shsg Kbracoskun Aynen ya bende tavsiye üzerine gitmiştim 5sene bebeğim olmadi ona gittim 2. Ay güzel haberi aldık 4bucuk yaşında kızım var ikinci bebeği istedik 1sene olmadinyine ona gittim yine 2inci ayda sonuç aldık şükür.simdi 19haftalik olduk 🙂
momof3 Ce1en Ayşe Erol’a gidiyorum Komkurt Plazada kliniği var.2 doğumumu o yaptırmıştı bu 3. Olacak insallah ben çok memnunum sağolsun çok ilgili 😊🙏🏼 Hayat hastanesindeydi kliniği yeni açtı