synpolyanna Kızlar sat 7 nisan bugün pembe yada kahve bi akıntı geldi çok az daha regl e 6 gün var 1 ay önce ilaç kullandım çatlatma iğnesi ve femara sanırım adet olucam. Bu ilaçları kullanıp bıraktıktan sonra benim gibi olan var mı?