7+0 ken kalbini duyduk ve bir kayıbım olduğu icin önlem amaçlı kan sulandırıcı başladık kalbini duyduğumuz gün. Suan 7+4 üm ama iğne kullandıktan sonra mı oldu bilmiyorum ama midem cok bulanmasada vardı kalbini duyana kadar. Simdi iğneden sonra bulantım geçti iğne ile alakası var mı acaba? Dediğim gibi bulantım sadece yemek yerken oluyordu kusmam da hiç olmadı ama yemeyip bırakıyordum simdi kesildi. Endişelenmeli miyim??