GizMeh Kızlar 9. Haftadayım. Böyle yatakta sağa sola dönerken bazen kasıklarımda batma oluyor sızlıyor korkuyorum. Sizde de oluyor mu
Umutlabekle GizMeh bende 9+2 bende de öyle oluyor ve bugün farkettim uzun süre ayakta kalınca da kaşık ağrım oluyor uzanınca geçiyor normaldir diye umuyorum
Fehime16 GizMeh yavaş hareket etmeye çalış bende 9+2ym otururken bile bazen bianda batıyor bianda kalkma bianda dönme ben çok yavaş hareketle rahatlatiyorum kendmi
humasultan3443 GizMeh ben de aynı haftadayım canım doktorum batma kasılma ağrı vs şiddetli ve sürekli olmadığı sürece çok çok normal olduğunu söyledi sadece kanama olmasın diğer hissesinin her şey normal dedi ben de çok korkuyordum ağrıdığı zaman ve ya kramp girdiği zaman çok doğal bi süreçmiş 🙆🏻♀️
GizMeh Umutlabekle az önce yatakta uzanıyordum döndüm birden öyle batınca ani mi döndüm acaba desim korktum ya bi şey olcak bebişe diye.
Biranneadayiiii Çok normal canım benim hiç korkma bende o haftalarda çok yaşadım batmalar bebek rahme yerleşene kadar oluyor kasık ağrısı veya batma. Ben şuan 13 haftalık hamileyim koku ve tat hassasiyeti olmasa hamile olduğumu unutuyorum yani 😁
GizMeh Biranneadayiiii hele geçen eşimin yanında otururken birden battı bağırdım ayy diye o da korktu noldu dedi 😂😂 bir anda geliyor ya böyle insan korkuyor
Ozlem0625 @GizMeh ben 11 haftaligim canim agrim oluyor doktor soyle dedi . Rahim seftali buyuklugunden 9 ayin sonuna kadar karpuz buyuklugune ulasacak bu da kasilmalara ve baskiya neden olacak sık ve siddetli olmayan agrilar nirmal kabul ediliyo . Ama yine de sizde doktorunuzla gorusun . Herkesin bunyesi farkli
GizMeh Fehime16 oturuurken de batıyor evet. Ya bazen hamile olduğumu unutuyorum eskisi gibi hızlı ve ani hareketler yapıyırum 😅
Biranneadayiiii GizMeh evet banada çok oluyodu hele.yatarken ay ay diyodum sürekli 😁.sen dikkat et ani hareket yapma dinlenmeye bak canimm
Fehime16 GizMeh ,🤣tahmin edebiliyorum canım bende ilk başlarda öyleydim hem doktorum uyardı hemde annem ve çevremdekiler birşeye uzanmak istediğimde hizlandigimda yavaş diye diye 3haftada empoze ettiler 🤣 sende hep aklında tut canım oyuzden sakince davran😍
GizMeh Biranneadayiiii sağol canım teiekkür ederim. Zaten yasaklar var yürüyüş yapıyordum ben şimdi onu da yapamıuorum böyle sersem gibi yatıyorum ya uyku hali devamlı 😢 bıktık yemin ederim
GizMeh humasultan3443 ben de acaba kanama mı geldi diye korkuyorum bilyordm bu kasılmaların ben 4. 5. Haftalarda oluyor sanıyordum ilk. İçime korku girdi oyğzdeb canım sağolasın
Biranneadayiiii GizMeh ay sorma ya bende hergün yürüyordum çok iyi geliyodu kapattılar bizi eve 😏 son olur bu kapanmada biter insAallah ya
34Kubra Merhaba Ben de 9+3 üm sol böbreğimde sürekli seyirme oluyor 2 gündür. Böyle bir şey yaşayan var mı ?