Bende pazartesi spinal oldum ve üç gundjr baş ve boyun ağrısından hergece acildeyim ilk sezeryan hiç böyle değildi çok rhaatti bu neden böyle oldu anlamadım kahve ve su ağrı kesicilerle ayaktayım öldürücü bı ağrı resmen buu bı haftaya geçer diyo yaşayanlar ama inşallah