Tusemefe8134 Bugun doktora gttim 29+6yim yarin 30 olucam insallah 1900 dwdi.kilosunu sizce iyimi sizinkiler ne kadarlk
Hafissee Tusemefe8134 haftaya gidicem kontorole . Maşallah biraz tombik geldi sizinki . Doktor kilosu önde falan dedi mi ? Ben bu aralar hastayım kilosu geride kaldı galiba hiçbişe yiyip içemiyorum
Basak26 Tusemefe8134 bende 29+5 len gitmiştim 1500 gramdı maşallah size🌸 bende 5 mayısta gideceğim 31.haftadayım
gmzrk Tusemefe8134 Benim oğluşum da biraz kilosu önde gidiyor şekerimden ötürü. 1.5 hafta önce 1900 kilo idi şuan 31.haftamdayım 5 mayısta kontrolüm var bakalım
Tusemefe8134 Umi21 o zaman benmde onden gidio.cook yemek yiyormusunuz ? Doymuyorum resmen sizde olemi
Umi21 Tusemefe8134 bende cok çabuk acıkıyorum sık ama az yemeye özen gösteriyorum 9kilo aldım şimdiye kadar daha dikkatli olmaya çalışıyorum
Tusemefe8134 Umi21 bende cok yiyorum.mesela dün gece aksam iftarda bulgur pilavi yapmistm.sahura cek canm.4 tabak yeidm yaaa
Tusemefe8134 Kemalinannesi ayyy tombik olcak daha var 10 hfta son 70 gün daha da alirr bn nasil normal dogurcam 😂😂😂