kalbimbebis24 39+4 açıklık, kısalma, kanala yerleşme hiçbiri yok. En geç 10 mayısa sezaryen olarak randevumuzu oluşturduk. 4 mayısta tekrardan nst’ye giricem. Ama ümidimiz yok. Ben beklemek istediğim için 10 mayısa kadar bekliycez. Yoksa önümüzdeki hafta 4′ü ve sonrası bir gün alsbilirim dedi doktorum☺️