havva0917 Merhaba hanımlar renkli ultrasonda bebekte kalp deliği var dendi kardiyoloji görsün dendi böyle bişey yaşayan varmı bebeğim 21 haftalık ne yapıcam bilmiyorum.
Shyla_ktlu havva0917 öncelikle geçmiş olsun genel olarak okuduğum yazılara bakarak hep kapandığını söylüyor hanımlar sıkma canını allahın izniyle biişey olmaz🤲🏻
Cimen_bebek havva0917 Detaylida benim bebegimde de cikti ancak kardiyolojiye falan yonlendirmedi doktor. 1 ay sonraki kontrolumde hicbirsey kalmamis gecmisti. Korkmayin gecici bir durum oldugu soyleniyor. O sekilde dogup da seneler sonra kapanani bile var. Gecer Allahin izniyle.
esra556141 havva0917 kimisi doğana kadar kapanabiliyo kimisi dogduktan sonra benim kuzeniminde oyleydi dogduktan sonra takip edildi sadece belli bi yaşa geldiğinde kapanmıştı kac yasindaydi hatirlamiyorum doktora gidin tabi ama kendinizi üzmeyin
CeyhunMelikeMislina havva0917 cnm benimde bebeğim de vardı kapanmak üzereymiş çok şükür merak etme kapanır