Mom041 MiniAile ağda hariç hiç temiz hissetmiyorum. Ben kuaföre gidiyordum. Ama bu yasakta gidemicez. Nasıl olcak bilmiyorum.
maviscik77 MiniAile yasaklar başlamadan bi gün önce ağdaya gittim , 34 haftalığız doğuma kadar tekrar çıkar nasıl alacağım ben de bilmiyorum , alıştım kuaföre 🤷🏼♀️😏
TheBaby MiniAile Canım şu dönemde ben ağdaya asla gitmem. Zaten lazerliyim ama orası tam bitmemişti. Ben kendim hissederek jiletle yapıyorum. Eşimde kontrol ediyor canım kalan varmı diye.
aynuray16 Mom041 bende öyle düşünüyorum. Yasak başlamadan gittim hemen geri açılana kadar çıkmaz bile. Gençliğimden beri ağda kullanınca incecik tüy şeklinde zaten
Hilal-95 Mom041 ilk 3 ayda ağda yapmak sakıncalımı acaba ya öyle duydum korkudan yapamıyorum traş makıneside çok içime sinmiyor
Nanelisekerr Ben önceden lazere gidiyordum.O yüzden üst kısımları kısaltma makinasıyla alıyorum. Alt tarafları da jiletle. Hayatta agda süremem
Mom041 aynuray16 evet benim uzun zaman olmasına rağmen şu an o kadar yok inceliyor tüyler. Ve gerçekten daha temizi yok. Pürü pak yani 😅
Hilal-95 aynuray16 teşekkür ederim ya kusura bakmayın böyle bsy sormak zorunda kaldım aklıma takılıyodu öyle duyum alınca bende korktum halıyle saolun🤭🤗
MiniAile aynuray16 çok istiyorum ama bi fırsat bulamadım bide su karınca yağını deniyorum ilk firsatta
berna-efide MiniAile tüy dokucu kremi hamilelikte onermiyorlar zararlı diye duymuştum bir araştırın isterseniz