Kızlar merhaba 38 + 5 haftalık hamıleyim. Ikı gun once çatı muayenesı oldum ve hiçbirsey hissetmedım açıkcası burda cok zor dıyenlet falan vardı ama benım ıcın cok rahat geçti doktor da çatımın normal doğuma cok uygun olduğunu ancak rahmimin cok sert oldugunu henuz yumuşamadıgını soyledı
Yumuşaması ıcın perıne masajı ve merdıven ınıp cıkmamı onerdı basına gelen var mı 40 haftaya kadar yumuşar mı