yesim-1 Bi anda Hastaneye gitmek istesem ne yapmalıyım kasılmam çok var 30+2 yim Yolda polis vs durdurunca ceza yazarlar mı
eslemeslem yesim-1 ters birilerine denk gelmiş olmazsanız hamile olduğunuzu ve sancınız olduğunu söylediğimizde sıkıntı yaratmıyorlar
Asyaayaz1 Yasakta aynı şey başıma gelmişti acile gitmem gerekiyordu polise gebeyim ve sancım var demiştim anlayışla karşılamıştılar..
Busra3496 yesim-1 Ambulans çağırmaniz sizin icin daha iyi olabilir özel arabaniz varsa onunlada gidersiniz diye düşünüyorum