Kızlar bugun kontrolum vardı vajınal muayene yaptı doktorum kesen oluşmuş dedı .. ama bebek yoktu erkenmi sizce daha doktorum bos demek ıcın erken bayram sonu gelın hep kendını görürüz hemde kalp atışını dedi.. korkuyorum siz kac haftalıkken kesede gördümüz ?