nurkse kesinlikle haklısınız, devlet özel fark etmiyor, hemen umutsuzluğa kapılmamak lazim, herkes işini düzgün yapmıyor maalesef. Bi kac doktor gezmek lazım böyle bi sorun çıktığında. 7 aylik hamileyim cok şükür bir sorun çıkmadı bu zamana kadar ama bazen düşünüyorum baska bi doktora da gitsem görünsem mi diye..