zeynepduha benim bebeğim de 14 günlük ama dediğiniz gibi saatte bir emziriyorum ilk hafta 3 saatte bir emziriyodum şuan geceleri 4 saatte bir kaldırıyorum en az 15 dakka emziriyorum. doktorum ve hemşirem bu şekilde önerdi çok şükür sarılığımız hiç olmadı. Uyuyan bebeği sürekli uyandırmamam gerektiğini söyledi doktorum😊