5 ay Cenk soysala gittim doktorun kendisi iyi olabilir ama öğretim görevlisi olduğu için hep asistanlar ilgileniyor ve sürekli farklı asistan yapılması gereken testleri hep ben internetten araştırıp hatırlatıyordum şimdi Yasin beye gidiyorum çok memnunum imkanınız varsa Yasin beye gidin derim