Berfin44 Kızlar Adetime 1 gün var sabah test yapmıştım bu şekilde çıktı çok Çok silik bir çizgi var görebiliyor musunuz yoksa ben mi yanlış görüyorum
zeytinkiz Berfin44 bence yok 🙄 ama ümidinizi kaybetmeyin sakın Allah kucagınızı boş bırakmasın inşallah 🙏🤗
Mihribancglr Berfin44 üç gün sonra tekrar dene var gibi duruyor umut vermim ama Allahtan ümit kesilmez ♥️🤲 dualarım seninle 🌼
Umutduru Berfin44 canım ben de gördüm çik çok silik hemen çıktıysa hsyirlı olsun inşallah hamilesindir 🙏🏻🌸
Beyzan Maalesef ben de göremedim en güzeli pazartesi tekrar etmeniz ya da kan vermeniz inşallah hakkınızda hayırlısı olsun 🌸
Ayferrr25 Mizgin2020 canım sende varmı biseyler hamile falan değilsin bu uygulamada seni merak ediyorum acaba onunki noldu bu ay oldumu olmadimi birbirimizi tanımasak bile yürüdüğümüz yol aynı bu mübarek ramazan ayı hürmetine güzel haberler alırız inşallah
3_prenses_annesi Berfin44 hemen çıktıysa canim var gbj ama gec döllenme olmus olabilir 1 gun kala daha belirgin olmasi lazim benim 7 gün kala ayni testten baya belli çıkmıştı
Berfin44 3_prenses_annesi yaa canim vvar gibi testte sabah baktim dunki belirginesmis hatta atiyim bi bak olmwsa cikmaz diye biliyorum bugun adet gunum daha olmadim insallah olmam hamisimfir