Merhabalar güzel anne adayları bugün kontrolüm vardı doktora gittim bebeğin ters pozisyonda normal Doğuma müsaitsin sezaryene boş yere girme dedi. Çok hareketsiz kalmışsın oturmuşsun hep dedi neler yapabilirim malum yasaklarda var bebeğin dönmesi için önereceğiniz egzersiz pozisyonları hareketleri falan tecrübeli annelere sesleniyorum şimdiden yardımcı olan herkese teşekkürler 🥰