Gizem957 BirMuallime bebeginiz küvez e girdi mi emme refleksi fln solunum için benim de erken dogum riskim var da
BirMuallime Gizem957 canım bebeğim sadece 2 saat küveze girdi. Tedbir açısından bi sorun olmadı çok şükür ama dün sarılık olmuş tam besleyememişim😔şimdi daha iyi ama emme refleksi iyi ama şimdilik gögsümü tam kavrayamiyor biberonla çok güzel içiyor 🤷