bebeko12_15 Ters rahim olduğu için doktor alttan bakmak istedi zararlı diye biliyorum dedim ama gözükmediği için alttan bakmamız gerekiyor dedi ve baktırdım çok şükür herşeyi iyi dedi ama içime oturdu sonra bişey olur mu diye bi sıkıntı olur mu sizce
MerveMesut bebeko12_15 hiç bir sıkıntı olmaz. 6.cı ayımız bitecek ilk günden beri hep alttan baktı doktorumuz 😊
Reyhandmrl bebeko12_15 benimde akıntı ağrı olunca alttan bakıyorlar bazı testler alttan yapılıyor. Ben korkup sordum kaç kez bişey olmaz dediler . Zararlı olsa yapmazlar canım . Allah korusun bizi ve evlatlarımızı . Amin 🙏🏻
Feyza-nur bebeko12_15 alttan muayene zararlı değil 3 ay baktı doktorum Allaha şükür hiç bişey olmadı alttan muayene de bebeği daha net görüyorlar daha net inceliyorlar biz bebegın herseyını detaylı gördük bu sürede
Hemdem_23 Zararlı olsa doktor alttan bakar mı? Benim ilk 3 kontrolüm de alttan baktı doktorum ve çok şükür hiçbir sıkıntı olmadı. Korkmayın bi zararı yok🙂
MerveMesut bebeko12_15 ben yurt dışında yaşıyorum. Benim gittiğim doktor hep alttan bakıyor başka doktora da gittim yine aynı. Bebek kendini daha iyi gösteriyormuş ve onun için hiç bir sıkıntı olmuyormuş.
Aselinannesi2 Benimde rahimim ters hamile kaldığım ilk zaman doktor alttan baktı ne kalp atışı duyabildik ilk zaman nede keseyi o yüzden bakacam dedi hem çok zararı yok olsa zaten bakmam dedi
Aselinannesi2 bebeko12_15 yaşadım tabi kanamam oldu kese ters olduğu için yerleşme sorunu yaşadım ama benim rahim çok terste doktor hamile kalman bilr mucize dedi uzun süre denedik olmadı her doktır da anlamıyor ters olup olmadığını 1 yıl denedikten sonra oldu.