Abdbahar Merhaba kızlar 1 yıl önce ameliyat oldum ve yaraların çok iyileşmeden hamile kaldım 29 haftalık hamileyim ve artık çok ağrıyor bu durumu yaşayan varmı acaba 😰
HicranKzn Abdbahar bende aynısını yaşıyorum aşırı derecede acı var kaşıntı var. Salı soracağım doktoruma acısına dayanamıyorum. Bebek yağı sürüyorum.
Abdbahar Maşallah yine az kalmış senin ben dr soruyorum her seferinde hiç Birşey olmaz diyor ama böbreklerime kadar ağrıyor birde bebek sürekli dikişe vuruyor 😢
HicranKzn Abdbahar ilk çatlama dikiş yerinde oldu benim. İç karnım dar olduğu için çok sert şuan karnım bide poposu tam dikil yerimde ve kasıldıkça yırtılacak gibi geliyor bana. Az kaldı ama bende bende gittim acısından
Abdbahar maat mahvolduk ozaman ömür boyu sürecek gibi desenize çok geçmiş olsun normal Doğumu etkilemesinde 🤲