2melekannesi_ ben dik batırıp açili ve yavaş yavaş ilaci verdim canim sonrasında cok yanmadı, morarmayi geçtim izi bile kalmadı:) igne oncesi kolonya ile silmek sonrasinda sadece pamuk bastırmak gerekli, ovalamamak lazim, her aksam ayni saatte yapmaya özen gösterdim. Birde youtubeden bir video izledim yeterli oldu.